|
Objednávka občerstvení |
|
Systém je provozován na počítači s připojeným dotykovým displejem. Je spuštěna aplikace pro objednávku zboží a následný tisk na tiskárnu účtů. Stanice je možno spojovat v síti. |
|
Obsluha pouhým dotykem prstu na obrazovku zvolí stolek,pro který přijímá objednávku a zadá požadovaný sortiment. Po ukončení objednávky stikem tlačítka Objednat vytiskne doklad v místě přípravy a výdeje. |
|
Systém je možno provozovat i na zařízení, které je připojeno bezdrátovou sítí. |
|
Obsluha může dojít až k zákazníkovi a přímo u stolku provede objednávku. Tato se opět tiskne v přípravně. Dotykový displej je opět samozřejmostí. |
|
Příklad aplikace, ve které se zadávají objednávky na jednotlivé stoly. |
|
V teto aplikaci se nezasdávají stoly a objednávka může být realizována přímo u výdejního pultu. Vhodné pro samoobsluhu zákazníka. |
|
Složitější aplikace, možnost více stolů v další obrazovce a také větší počet položek zboží. Tyto jsou členěny do jednotlivých skupin zboží. Po zadání skupiny se zobrazí další úroveň s možností volby konkrétní položky. |
|
Docházkový systém |
|
Sestava obsahuje PC s možností připojení dvou monitorů. Na prvním, dotykovém displeji je spuštěna aplikace umožňující zaznamenání příchodu zákazníků s možností jejich editace a tisku . Na druhem monitoru /může být i velkoplošný / běží reklamní spot a při příchodu klienta se zobrazí uvítací text. |
|
Aplikace pro dotykový displej při docházce. Je možno použít adresář klientů z externí databáze, potom je možno provést pouze aktualizaci. Při příchodu nového klienta se založí nový záznam. |
|
Identifikace Vašich zákazníků je možná dle předem vyrobených karet. Použitý materiál - papír, laminát ... |
|
Karta může obsahovat i identifikaci zákazníka čarovým kodem. |